پیامک غمگین ودلشکسته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پیامک غمگین ودلشکسته
نوشته شده در پنج شنبه 6 خرداد 1395
بازدید : 1956
نویسنده : Mohammad

 

 

 

 

 

 

یکی بود ، یکی نبود

من موندم و اون نموند

من دیدم و اون ندید

من خواستم و اون نخواست

من التماس کردم و اون نشنید

من هستم و اون رفته !

من خستم و اون
.
.
.

چه جمله ی غریبی است "فراموشت می کنم"

وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !
.
.
.

روزها بی تو می گذرند

و شب ها با تو نمی گذرند

تمام درد من این است !
.
.
.

روزچون تیر و کمان اگرچه نزدیک

ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !

من کاناپه ای پوسیده در باران

تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو

چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !
.
.
.


راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد

فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار
.
.
.

تو راحت فراموش می کنی

باز دل می بری ، باز دل می بازی

و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !
.
.
.

فرو می ریزد عاقبت

سقف خانه ای

که جای خالی ات ستون های آن باشد !
.
.
.

اگر خبری از من نشد نگران نشو

یک فاتحه بخوان !!!
.
.
.

از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟
.
.
.


پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد

من پشت این عکس با تو قدم زده ام !
.
.
.


دیروز دستش تو دستت بود

امروز بغضش تو گلوت
.
.
.

گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه

دیوانه کننده ترین حس دنیاست
.
.
.

تداعی نشو اینقدر در این همه خیابان

در این همه آدم !
.
.
.

خدایا حالم خوب نیست

یک مسکن قوی می خواهم بدون تجویز روزگار هم

"مرگ" میدهی ؟؟؟
.
.
.

روزهایم با یاد تو

و شب هایم با خواب تو سر میشوند !
.
.
.

پای رفته را میتوان برگرداند اما دل رفته را هرگز !
.
.
.

ﮐﺎﺵ می ﺷﺪ ﺁﺩﻡ ﮔﺎهی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ی نیاز ﺑمیرﺩ

و ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮﺩ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺧﺎﮐﻬﺎیش ﺭﺍ ﺑﺘﮑﺎﻧﺪ

و ﮔﺮﺩﻫﺎیش ﺑﻤﺎﻧﺪ

ﺍﮔﺮ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ ﺑﻪ زندگی

ﺩﻟﺶ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ
.
.
.

هیچ اتفاقی نیفتاده

ستون حوادث هنوز خالیست

زنده ام بی تو ! باورت میشود ؟؟؟

ﺍﮔﺮ ﮐﺴی ﺩﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﺍی ﮐﻪ ﺑﺎیﺪ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﺒﺎﺷﺪ

ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﺩیﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ
.
.
.

همه دل می بندند

تو از من چشم !
.
.
.

بیشتر مواقع پشت جمله ی عیبی نداره و مهم نیست

یه دل شکسته وجود داره
.
.
.

به روزهای سخت که رسید بسیار تفاوت داشت

آنکس که در روزهای خوب بامن بسیار تفاهم داشت
.
.
.

پشت این پنجره ها

منتظرت قاب شدم !
.
.
.

ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ

ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑشی ﺑﺰﺍﺭی ﺑﺮی

ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧیاد
.
.
.

فکر تو را حتی در میان خنده هایم نمی توانم پنهان کنم

هر چقدر می خندم باز غم نبودن تو خودنمایی می کند

.
.
.

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار

نترس دل شکسته ام به پای تو نمیرسد

لطفا پشت سرت در زندگی را هم ببند

خسته ام ...
.
.
.

دیگر هیچ چیز شیرین نیست

جز خوردن یک قهوه تلخ با تــــو !
.
.
.

و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که می ماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !
.
.
.

نه چای گس فنجانم می چسبد

نه داغی شیر و نه تلخی شکلات

دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود !

.
.
.

خواب هایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند

کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم !
.
.
.

رفتنش به من رسید

و رسیدنش به دیگری !
.
.
.

سکوت همیشه معنی سکوت را ندارد

گاهی سکوت یعنی :

س : ساعت های

ک : کسری

و : وجود

ت : تو !
.
.
.

دلم برای شیطان تنگ شده

تا دوباره برایم از هوس انگیزی آغوش تو بگوید !
.
.
.

بعضی از حقایق خیلی ساده ان

ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار آمدن با جمله :

خب دوستت نداره زور که نیست ؟!
.
.
.

خدایا اونی که تو زندگیمون نیست

تو خوابمونم نباشه خواهشا ...
.
.
.

آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند

اینجا هیچکس شبیه تو نیست

دلم که تنگ می شود برایت

کنار آتش می نشینم و دریا می کشم و به درختان فکر می کنم !
.
.
.

دلم گرفته

از همه بی تفاوتی ها ...

از همه فراموشی ها ...

از همه بی اعتمادی ها ...
.
.
.

مـــن می خواهـم با تو باشـم

تــــو می خواهـی با من باشـی

من اینجـا و تو آنجـا ولی همچنان خواستن توانستن است
.
.
.

ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧمیﺸﻮﻡ

ﻭلی یک ﺭﻭﺯ می ﺭﺳﺪ ...

یک ﻣﻼﻓﻪ ی ﺳفید ﭘﺎیان می ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ...

ﺑﻪ شیطنت ﻫﺎیم ﺑﻪ ﺑﺎﺯیگوشی ﻫﺎیم ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎی ﺑﻠﻨﺪﻡ ...

ﺭﻭﺯی ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ دیدن ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ می ﮐﻨﻨﺪ ﻭ می ﮔﻮیند:

ﺩیوﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍیت ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

.
.
.

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ی ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ می ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـی ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍیـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ

ﻣﺜـﻞ ﺩی ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ یـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎیـﻢ ﻗﻨﺪیــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣیــــــﺪﻡ ﺯیــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕیــن

ﺍیـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس فاصله ودلتنگی , ,
:: برچسب‌ها: دلتنگی , عاشقانه , بی وفایی , جدایی , دلتنگی , فاصله , یادکردنی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: